Owner Post Them Follow Dash



Atelophobia
Atelophobia;

Bonjour!


Hello blogings ! Welcome To My Official Blog , Do Read Do Follow Pretty & Handsome , Leave Your Link In Tagboard , Please Be Nice Here ! Thank You ;)
Facebook | Twitter | Tumblr | Instagram


Tagboard

⊰TALK HERE !⊱


[POST CODE. WIDTH 219 HEIGHT 100]
[FORM CODE. WIDTH 175 HEIGHT 86]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Last day and Our last moments in school !

Heyyo blogings :)) *big smile while wiping tears*
Hari ni last day for this year guys ! Aku tak tahu sama ada nak ketawa ? 
Suka ? Sedih ? Alone ? Haha pelik pelik . Btw harini have a great day 
with them ! Tapi my girls tak prefect sebab Miera tak datang :'C 
Ish dia malas :p Rugi dia tak datang sbb Hakim datang :p 
Okay continue , Firstly This one cute girl ! Crazy with me everyday 
in school . Jejak sekolah pagi sampai balik , mana ada aku situ ada dia !
Lisa ! Dia lawa Dia tinggi Dia dah macam kembar aku . Mana aku
ada situlah dia ada . Kadang2 suka buat aku pening dengan kerja gila
dia . Oh dia kdg2 terlebih berani . Mulut banyaakkkk woi . 
She make me happy when I'm sad . Sebab tu aku sayang dia sangat !
Dua tahun persahabatan aku dengan dia . Alhamdulillah tak pernah ada
gaduh gaduh . I wish this friendship until Jannah :* Aminnn :)) 





Second person that I hate very very much :3
This annoying girl ! Always setiap hari bila menghadap muka dia aku 
suka gaduh dengan dia . Aku tak tahu kenapa , Kitorg asyk gaduh mulut
tak pernah ada nak mengalah . Sometimes I tell her what I feel when I'm 
confused with my feelings , Story about her "adik ipar" . HAHAHA
Dia ni just setahun baru aku kawan , Sejujurnya dia tak suka aku dulu and
aku tak tahu sebab apa and now we're friends . 
Dia baik dengan aku . Aku baik dengan dia . Dia ikhas kawan dengan aku .
Aku ikhlas kawan dengan dia . Dia sayang aku , InsyaAllah aku akan sayang dia . 
This annoying girl that I hate very much ! Azwa ! 




Let us take some selfie :))




Then Let me take selfie xD






byebye blogings (Y)